ابراز ترس نتانیاهو از حوادث منطقه

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه از تهدیدهایی که به گفته او از هر گوشه علیه این رژیم ظاهر می‌شوند ابراز نگرانی کرده است. 

اخبار بین الملل- نتانیاهو که به نوشته روزنامه جروزالم‌پست در جمع افسران ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشت گفت: «منطقه اطراف ما پرآشوب است و تهدیدها از هر گوشه سر برمی‌آورند: از سوریه، لبنان و نوار غزه و همین‌طور از عراق، یمن و مستقیماً ایران.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «نیروهای ایران و طرفدار ایران در تلاش هستند خودشان را مسلح کنند. ما برای آنها آماده‌ایم و برای ضربه زدن به همه کسانی که می‌خواهند به ما ضربه بزنند تردید نخواهیم کرد.»

وی در ادامه مدعی شد ایران به دلیل عدم دریافت پاسخ از اسرائیل شجاع‌تر شده است. او گفت: «ایران به دلیل عدم دریافت پاسخ از اسرائیل شجاع‌تر شده است. 

این سخنان در ادامه سیاست ایران‌هراسی سران رژیم صهیونیستی است که اخیرا آن را تشدید کرده‌اند. هفته جاری نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال شلیک موشک‌های ایرانی به سمت فلسطین اشغالی سخن گفت و مدعی شد، ایران این موشک‌ها را در کشورهای مختلف با همین هدف مستقر می‌کند.

همچنین هفته جاری ژنرال صهیونیست «اسحاق بریک» ضمن اذعان به توان موشکی حزب‌الله و ایران اعلام کرد نیازی به ورود زمینی به فلسطین اشغالی نیست و همین موشک‌ها می‌توانند آن را به منطقه‎ای جنگ‌زده تبدیل کنند.