انتقال یک میلیون شهرک نشین صهیونیست به پناهگاه

رژیم صهیونیستی از انتقال یک میلیون شهرک نشین به پناهگاه پس از حمله موشکی نیرو‌های مقاومت خبر داد.

اخبار بین الملل- بر این اساس، وزارت خارجه این رژیم در صفحه توییتر خود اعلام کرد: یک میلیون اسراییلی پس از حمله موشکی فلسطینی‌ها به پناهگاه منتقل شدند. همچنین تمامی مدارس و مراکز کاری و تجاری تعطیل شدند.

با این حال وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود: اسراییل از خود در برابر گروه جهاد اسلامی که از سوی ایران حمایت می‌شود، حفاظت خواهد کرد.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

در پی عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه یکی از رهبران مقاومت، رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.