افکار نیوز - جریان اسلامی "الوفاء" در فراخوانی مردم را دعوت کرد تا درپاسخ به اقدامات تفرقه افکنانه رژیم آلخلیفه امروز با گل به مساجد سنیها بروند.
به گزارش شبکه العالم، در فراخوان جریان الوفاء آمده است: برای اظهار تسامح و مودت اسلامی، در ورودی مساجد اهل سنت گل قرار می دهیم.

شنبه گذشته گروهی از مزدوران آل خلیفه به مسجد " صعصعه بن صوحان " در روستای " عسکر " حمله کرده و به تخریب و شکستن لوازم و پنجره های این مسجد پرداختند.

بحرینی ها در پاسخ به این فراخوان، قرار دادن دسته‌های گل مقابل مساجد را آغاز کرده اند.
از سوی دیگر، ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین از مردم این کشور خواست، عصر امروز به صورت گسترده در تظاهراتی برای بزرگداشت شهید " صبری محفوظ " در منطقه " شهرکان شرکت کنند.

این ائتلاف همچنین از مردم خواست برای اعلام حمایت از شخصیت ها و چهره های انقلابی و در رأس آنها " عبدالهادی الخواجه " فعال حقوقی بحرینی، امشب در تظاهرات شبانه حضور یابند. عبدالهادی الخواجه در چهل و دومین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد.
اعتراضها در روستاها و شهرهای مختلف بحرین در اعتراض به حمله نیروهای امنیتی به یک کودک بحرینی و مجروح کردن او با اشیاء برنده، همچنان ادامه دارد.

نیروهای امنیتی آل خلیفه دیروز پس از ربودن یک کودک بحرینی در منطقه " السنابس "، او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.



ساکنان این منطقه سرانجام پیکر نیمه جان این کودک را در یک پارکینگ درحالی که آثار جراحت و بریدگی با چاقو روی بدن او وجود داشت، یافتند.



خانواده این کودک بحرینی تأکید کردند که فرزندشان صبح برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شد، و شاهدان به آنها گفتند که یک خودرو دستگاه امنیتی فرزند آنها را در مسیر مدرسه ربوده است.



" عبدالشهید السنکیس " پدر این کودک بحرینی به روزنامه الوسط بحرین گفت، این سومین بار است که فرزندش در معرض چنین حادثه ای قرار می گیرد، و افراد مهاجم از او می خواهند که با آنها در مسائل امنیتی همکاری کند، ولی فرزندشان با این امر مخالفت می کند.



وی ادامه داد: ۲ حادثه قبلی را به مرکز پلیس گزارش ندادم، ولی این بار برای شکایت و درخواست تحقیق درباره این موضوع نزد پلیس رفتم.