عضو ارشد حزب تحریک انصاف از تجزیه قریب الوقوع حزب مردم خبر داد

«فردوسی شمیم نقوی» رهبر اپوزیسیون در پارلمان سند و عضو ارشد حزب تحریک انصاف اعلام کرد: پس از رسوایی‌های مالی سران حزب نواز و مردم اینک نوبت «مراد علی شاه» سروزیر ایالت سند است که در مقابل قانون پاسخگو باشد.

اخبار بین‌الملل- وی تصریح کرد: ما طبق قانون با وی برخورد و می کنیم و مستنداتی نیز از وی در اختیار داریم که نشان می دهد مراد علی شاه دست به فساد مالی زده است.

نقوی اظهار داشت: حزب مردم با مشکلات زیادی مواجه است و نتوانسته توقع کارمندان خود را برآورده کند، آنها منتظر دیدن عملکرد این حزب هستند.

رهبر اپوزیسیون در پارلمان سند گفت: احزاب اپوزیسیون در حالی مدعی حذف عمران خان از صحنه قدرت هستند که خود درگیر بزرگترین مشکلات داخلی شده‌اند.

وی تاکید کرد: به زودی حزب مردم نیز تجزیه می شود و برخی سران این حزب به صورت جداگانه تشکیل حزب خواهند داد.

این در حالی است که برخی از احزب اپوزیسیون خواستار استعفای عمران خان از صحنه قدرت شده و مدعی هستند به زودی نمایندگان پارلمان برای حذف نخست وزیر پاکستان اقدام خواهند کرد.

طی یک سال اخیر سران حزب نواز و مردم از جمله نواز شریف و آصف علی زرداری به فساد مالی متهم شده و روانه زندان شدند.

حذف شدن این چهره های شناخته شده از سیاست باعث روی کارآمدن مهره های جوان تر شد و این موضوع عملا دو حزب بزرگ پاکستان که را توقع می رفت اپوزیسیونی کارآمد و قوی باشند را به حاشیه راند.

اخیرا در صحنه سیاسی پاکستان «فضل الرحمان» رئیس حزب جمعیت علمای اسلام داعیه دار رهبری اپوزیسیون شده ولی طی دوبار اقدام خود علیه دولت پاکستان شکست خورده است.