تسلیحات پیشرفته در سه گانه هسته‌ای روسیه به 82 درصد می رسد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روز سه شنبه گفت ، سلاح های پیشرفته در سیر هسته ای روسیه به 82 درصد رسیده است.

اخبار بین‌الملل- پوتین در گفتگو با نشست دفاعی وزارت دفاع اظهار داشت: "سهم تسلیحات مدرن در سه‌گانه هسته‌ای به 82٪ رسیده است و آخرین سیستم موشکی استراتژیک هیپسونریک آوانگارد با وسیله نقلیه تقویتی شروع به دستیابی به نیروی موشکی استراتژیک کرده است."

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: روبات ها و هواپیماهای بدون سرنشین قابلیت چندین برابر واحدهای نظامی روسیه را افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: سامانه های رباتیک و هواپیماهای بدون سرنشین به طور فعال معرفی می شوند و در روند آموزش رزمی مورد استفاده قرار می گیرند و این باعث افزایش چندین بار قابلیت های واحدهای نظامی می شود.

به گفته رئیس جمهور ، ارتش روسیه می تواند امنیت این کشور را تضمین کند ، که به ویژه در زمینه بی ثباتی جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: "تجزیه و تحلیل کلی از وضعیت نیروهای مسلح نشان دهنده ظرفیت کامل نظامی آنها است. همه نوع نیروها قادر به تحقق اهداف خود و تضمین صلح و امنیت در روسیه هستند. این مهم با توجه به شرایط بین المللی و خطرات موجود ، "رهبر روسیه اظهار داشت.

پوتین ادامه داد: تجهیزات نظامی روسیه باید از همتایان خارجی فراتر رود ، زیرا هیچ نقاشی شطرنج از این نظر مجاز نیست.

وی گفت: "اگر آرزو کنیم که بتوانیم پیروز شویم ، تجهیزات نظامی باید بهتر از همتایان خارجی خود باشند. این یک بازی شطرنج نیست که یک قرعه کشی ممکن است گاهی مناسب ما باشد. این موضوع مربوط به تشکیلات نظامی دولت است." ادعا کرد ، افزود که روسیه قادر به دستیابی به این هدف بود و در حال حاضر نتایج خود را در اولویت های اصلی ارائه می داد.

وی در پایان گفت: "باید روی همه مؤلفه ها کار کرد."