حمله تند ترامپ به فرمانداران نیویورک و کالیفرنیا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار فرماندهان ایالتی این کشور را هدف حملات توئیتری خود قرار داد.

اخبار بین الملل - رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: کالیفرنیا و نیویورک باید در مورد مشکل وحشتناک بی خانمانی کاری انجام دهند. آن‌ها در حال ثبت رکوردی (در این مورد) هستند! اگر فرمانداران آن‌ها از پس اوضاع بر نمی‌آیند، کاری که باید خیلی به راحتی آن را انجام دهند، باید تماس بگیرند و مودبانه درخواست کمک کنند. انجام این کار بسیار آسان خواهد بود!

رئیس جمهور آمریکا پیشتر نیز در حساب توییتر خود نوشت: منطقه نانسی پلوسی در کالیفرنیا به سرعت به یکی از بدترین نقاط آمریکا از نظر سطح جنایت و تعداد بی خانمان‌ها تبدیل شده است. اوضاع این منطقه به سرعت خیلی بد شده است. او به همراه «گوین نیوسام»، فرماندار بی کفایت کالیفرنیا به کلی کنترل را از دست داده و این لحظه بسیار غم انگیزی است.

ترامپ در توئیتی دیگر باز هم از فرماندار کالیفرنیا انتقاد کرد و در حساب توییتر خود نوشت: فرماندار گوین واقعا در حل مشکل جمعیت بی خانمان‌های کالیفرنیا افتضاح عمل کرده است. اگر او نتواند این مشکل را حل کند، دولت فدرال وارد کار خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا که در روز‌های اخیر به شدت از تصویب طرح استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا خشمگین است، به انتقاد روی آورده است.