به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزي خبر، تظاهرکنندگان در منطقه قطيف عربستان سعودي و به مناسبت اربعين شهداي وفاداري تظاهرات کردند.
تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردها و سردادن شعارهایی علیه نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور عربستان سعودی او را فردی خونریز و مسئول شهادت شهدای انقلاب دانستند و اعلام کردند مخالف هرگونه گفتگویی با رژیم حاکم سعودی هستند.
تظاهرکنندگان همچنین تاکید کردن که خواسته های معترضان کاملا عادلانه است.

*معترضان عربستانی: از خون شهداء چشم پوشی نخواهیم کرد

معترضان همچنین تاکید کردند از خون شهداء چشم پوشی نخواهند کرد و هرگونه اقدامی را در معامله کردن با خون شهدا محکوم می کنند.
مردم معترض در منطقه قطیف عربستان سعودی با برگزار تجمعی تاکید کردند خون شهداء برای آنها بسیار ارزشمند است و از خون شهداء برای حفظ منافع گروهی و شخصی کوتاه نخواهند آمد.
معترضان سعودی در شهر قطیف واقع در استان شرقیه این کشور هرگونه بی تفاوتی و بی توجهی به خون شهداء را رد و تاکید کردند که با هرگونه تلاش برای معامله کردن با خون شهداء در جهت منافع گروهی و شخصی مخالف اند.
معترضان تاکید کرد خون شهداء بسیار ارزشمند است و نباید در برابر اقدام رژیم حاکم سعودی در آزاد کردن شماری از زندانیان یا بهبود بخشیدن به شرایط برخی گروه ها کوتاه آمد.

*تقاضای قصاص جنایتکاران

معترضان همچنین با سردادن شعارهایی خواستار قصاص جنایتکاران شدند.
معترضان در استان الشرقیه عربستان سعودی با حمل پلاکاردها و پارچه نوشته هایی شعار دادند جنایتکاران باید مجازات و قصاص شوند.
تظاهرکنندگان که تصاویر شهدا را نیز حمل می کردند فریاد زدند «هیهات منا الذله».

* تظاهرات کودکان کفن پوش در قطیف

کودکان شهر قطیف عربستان سعودی نیز با پوشیدن کفن خواستار سرنگونی رژیم حاکم کشورشان و خروج نیروهای اشغالگر سپر جزیره از بحرین شدند.
کودکان کفن پوش با حضور در خیابان های قطیف علیه سرکوبگری رژیم حاکم شعار دادند و خواستار سرنگونی رژیم شدند و بر ضرورت خروج نیروهای اشغالگر سپر الجزیره از بحرین تاکید کردند.
آنها همچنين اعلام کردند ظلم و استبداد رژيم حاکم را بر نمي تابيد.