طعنه سناتور ارشد موکرات به دونالد ترامپ

«ایمی کلوبشار» سناتور ارشد دموکرات آمریکا ، روز گذشته به دنبال انتشار گزارش سی‌ان‌ان مبنی بر آنکه در سال گذشته میلادی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، از هر پنج روز یک روز را در باشگاه گلف خود سپری کرده است، انتقاد کرد.

اخبار بین الملل- کلوبشار در توئیتی با طعنه به ترامپ نوشت «من در ۲۰۱۹، برای رکوردزنی، ۰ روز را در زمین گلف گذرانده‌ام.»

این انتقاد کلوبشار نشانه اولیه از آن است که دموکرات‌ها قصد دارند طعم طعنه‌های ترامپ را به خودش بچشانند. ترامپ بار‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ از عادت گلف بازی کردن اوباما انتقاد کرده و به آن خرده گرفته بود. او در یک سخنرانی تبلیغی برای انتخابات ۲۰۱۶ خطاب به اوباما گفت: «بیش از ۳۰۰ دور بازی کردن دیگر چیست؟ گلف خوب است. اما همیشه با سران و مردم کشور‌هایی که می‌توانند به ما کمک کنند بازی کن. اینطور نباشد که فقط با دوستانت بازی کنی.»

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است که در سال ۲۰۱۹ ترامپ ۸۶ روز را در باشگاه گلف خود گذرانده است. همچنین در این گزارش گفته شده از زمان افتتاح باشگاه گلف ترامپ در ژانویه ۲۰۱۷ او ۲۵۲ روز را در آنجا بوده است. سی‌ان ان در ادامه گزارش خود فاش کرد ترامپ از زمان تصدی ریاست جمهوری ۳۳۲ روز را در املاک خود سپری کرده است.

هیل نوشت از آنجاییکه تقریبا همیشه ترامپ هنگام بازدید از زمین‌های گلف خود اجازه همراهی کردن خبرنگاران را نمی‌دهد، نمی‌توان مطمئن بود که او چند بار در این بازدید‌ها گلف بازی کرده است.