اقدام پارلمان نخستین گام در مسیر آزادسازی عراق است

گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای به مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر اخراج نظامیان خارجی از عراق واکنش نشان داد.

اخبار بین‌الملل- در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پارلمان عراق یک خواسته مردمی را تصویب کرد. گروه های ملی و مقاومت اسلامی به دنبال تحقق این مسأله و پایان دادن به حضور نظامی بیگانگان در عراق بودند تا بدین وسیله به خون شهدای حملات اخیر در منطقه القائم احترام گذاشته شود.

در این بیانیه آمده است: این اقدام، نخستین گام در مسیر آزاد سازی عراق بوده و باید اقدامات دیگر نیز انجام شود از جمله بستن سفارت شرور آمریکا.

در بیانیه گردان‌های حزب‌الله عراق آمده است: این حق ملت عزیز عراق است که به فرزندان آزاده‌اش که اعتبار را به حاکمیت عراق بازگرداندند، افتخار کنند و افراد شریف جهان حق دارند به کسانی ببالند که مانعی در برابر ابرقدرت جهانی و وحشی‌گری و جنایت‌های آن بودند؛ کسانی که خواستند اراده‌شان را بر کشور ما به زور غالب کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: پارلمان خواسته مردمی را ادا کرد و در حالیکه گروه‌های ملی و اعضای مقاومت اسلامی برای پایان دادن به حضور نظامی خارجی در عراق تلاش کردند تا با خون شهیدانی که در جنایت اخیر در القائم و نزدیکی فرودگاه بغداد ریخته شد عدالت برقرار شود، این همان خواسته مقاومت اسلامی و حامیان آن است، آنها مقابل سفارت شر و لانه جاسوسی تظاهرات و تحصن کردند و در اوج قدرت و توانایی بینی شیطان بزرگ را به خاک مالیدند و آن را ذلیل و خوار کردند.