المیادین: سخنرانی دختر سردار سلیمانی و هنیه دلالت بر حتمی بودن انتقام دارد

مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه تهران برگزار شد و «زینب سلیمانی» دختر سردار به همراه « اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی حماس در این مراسم سخنرانی کردند.

اخبار بین‌الملل- خبرنگار «المیادین» در واکنش به این موضوع اعلام کرد، سخنرانی این دو نفر در مراسم امروز دلایت‌های بسیار بزرگی داشت.

این شبکه لبنانی در ادامه گزارش داد: سخنرانی هنیه در مراسم تشییع امروز تأکید کرد که محور مقاومت قوی باقی خواهد ماند و قوی‌تر خواهد شد. سخنرانی دختر شهید قاسم سلیمانی هم تأکید مرد که انتقام خون شهدا به ناچار گرفته خواهد شد.

المیادین سپس اعلام کرد: پرچم‌های سرخ در مراسم تشییع امروز تأکید کرد که انتقام این شهدا در نهایت گرفته می‌شود.

زینب سلیمانی فرزند حاج قاسم امروز اعلام کرد:  آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت. 

اسماعیل هنیه هم گفت:  من تاکید می‌کنم که خط مقاومت در سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های صهیونیستی و با پروژه و هژمونی آمریکا در منطقه آمریکا شکست نخواهد خورد. تردید و ضعیف نخواهد شد و همواره در خط مقاومت ثابت خواهد ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمینمان و قدسمان بیرون برانیم.