تظاهرات در ایالت ماساچوست در انتقاد از دستور ترامپ برای ترور سردار سلیمانی

گزارش‌ها از برپایی اعتراضات مختلف در ایالت ماساچوست در انتقاد از عملیات آمریکا و شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در بغداد حکایت دارد.

اخبار بین‌الملل- به موجب این گزارش، منتقدان به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صدور فرمان ترور سردار قاسم سلیمانی، در نقاط مختلف ایالت ماساچوست دست به اعتراض زدند.

گروه موسوم به اقدام صلح ماساچوست که با جنگ با ایران مخالف است، ضمن انتقاد از تصمیم ترامپ در ترور سردار قاسم سلیمانی، آن را تصمیمی غیرقانونی خواند که بدون مشورت با کنگره اتخاذ شده است. این گروه با برپایی و سازماندهی اعتراضاتی در سراسر این ایالت اعتراض خود را به ترور سردار سلیمانی اعلام کرد.

به موجب این گزارش، چند صد تظاهرکننده با گردهمایی در بوستون، ضمن گوش دادن به سخنرانی‌های مختلف؛ با حمل پلاکارد‌هایی با مضمون "نه به جنگ با ایران" و "پول برای اشتغال و آموزش و نه برای جنگ و اشغالگری" در خیابان‌ها به راهپیمایی پرداختند.

گزارش‌ها همچنین از برپایی تظاهرات‌های مختلف در محکومیت اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی در ارلینگتون، آندوور، نورتهمپتون و والپول در این ایالت حکایت دارد.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان حشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کشورهای مختلف و مقامات بسیاری از گوشه و کنار جهان، این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده‌اند.

ایران و گروه‌های مقاومت هشدار داده‌اند پاسخ سختی به این اقدام وحشیانه آمریکا خواهند داد.