زلزله الازیغ ترکیه در قاب تصویر

جمعه شب زلزله‌ای به قدرت 6.8 ریشتر در الازیغ ترکیه روی داد که منجر به جان باختن 35 نفر و مجروح شدن 1607 نفر تا این لحظه شده است.

اخبار بین الملل - از دو روز پیش تاکنون 599 پس لرزه نیز در این منطقه رخ داده که باعث شده مردم الازیغ شبها را در خیابان، ماشین‌ها و سالن‌هایی که از سوی دولت برای  آنها در نظر گرفته شده سپری کنند.

کشور ترکیه ,

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز ظهر دیروز به الازیغ رفته و ضمن حضور در مراسم نماز کشته شدگان، از نزدیک در جریان امداد رسانی قرار گرفت.

کشور ترکیه ,

مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه «آفاد» اعلام کرد که این نیروها 45 نفر را از زیر آوار نجات داده و همچنین 1547 نفر از زلزله زدگان را برای انجام امور درمانی به بیمارستان منتقل و 9 هزار و 233 چادر ارسالی به منطقه را میان زلزله زدگان توزیع کردند.

کشور ترکیه ,

بنا به برآوردهای اولیه 76 ساختمان تخریب شده، 642 ساختمان به شدت آسیب دیده و به 425 بنای دیگر نیز خسارت کم یا متوسط وارد شده است.

کشور ترکیه ,

به گزارش آفاد 3 هزار و 433 نیروی امداد و نجات در منطقه زلزله زده حضور دارند و تاکنون 17 هزار وعده غذای گرم، 5 هزار صبحانه، 7 هزار سوپ، 1251 تخته پتو، 1211 بخاری، 23 چادر و 286 تشک میان زلزله زدگان توزیع شده است.

کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه , کشور ترکیه ,