حمله شدید ترامپ به نامزدهای انتخابات 2020

دونالد ترامپ در مصاحبه ای با حمله با نامزدهای سرشناس حزب دموکرات، آنان را به باد توهین و استهزا گرفت.

اخبار بین الملل- خلاصه سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص نامزدهای دموکرات‎ انتخابات 2020 به شرح ذیل است:

بلومبرگ:« احساس کمی به او دارم. خیلی کم. می‌دانید او حالا می‌خواهد برای مناظره‌ها یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد. البته این مشکلی ندارد. شما ممکن است قدتان کوتاه باشد اما چرا او باید یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد؟ او برای شرکت در مناظره‌ها یک جعبه می‌خواهد. چرا باید او واجد دریافت آن باشد؟ آیا این به این معنی است که هر کس دیگری هم قرار است یک جعبه دریافت کند؟ من عاشق این خواهم بود که با بلومبرگ در انتخابات رقابت کنم.»

جو بایدن :«من درباره او فقط به واژه خوابالو فکر می‌کنم. من فقط او را تماشا می‌کنم. او خوابالو است. جوی خوابالو!» او در مورد هانتر بایدن(پسر جو بایدن) نیز گفت: «هانتر کجاست؟ او کجاست؟ او میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده است. او از وضعیتی که هیچ کار و درآمدی نداشت و اصلا هیچ چیز نداشت شروع کرد. همانطور که شما می‌دانید او تجربه‌ای غم‌انگیز در ارتش داشته است. او هیچ چیز نداشته که با استفاده از آن بخواهد به یکباره سالی چندین میلیون دلار درآمد داشته باشد آنها هم درآمدهایی نه فقط از جانب اوکراین بلکه همچنین از جانب چین و از جانب کشورهای دیگر. شما چطور می‌توانید چنین کاری کنید؟ این یک حقه‌بازی وحشتناک است. آنها شدیدا بی‌صداقتی نشان دادند.»

برنی سندرز : «من فکر می‌کنم او یک کمونیستِ دیوانه است. منظور من این است که وقتی من درباره کمونیسم فکر می‌کنم به فکر برنی سندرز می‌افتم. شما همچنین می‌توانید به او سوسیالیست بگویید. مگر سندرز در مسکو ازدواج نکرده است؟ (هانیتی در ادامه به ترامپ گوشزد می‌کند که سندرز در واقع بعد از ازدواجش صرفا برای ماه عسل به اتحاد شوروی رفت.). او حداقل به چیزی که می‌گوید واقعا معتقد است.»

الیزابت وارن : «او به چیزی که می‌گوید اعتقاد ندارد. من برای او از لفظ داستان‌های پریان استفاده می‌کنم. چون همه چیز داستان‌های پریان است. داستان پوکاهونتاس هم همینطوری شروع شد. این زن نمی‌تواند حقیقت را بگوید.»

حملات ترامپ علیه نامزدهای انتخابات 2020 در حالی شدت گرفته که برخی از نظرسنجی ها شکست ترامپ در برابر هر یک از رقبای دموکرات قطعی می دانند. این در حالی است که انتقادات از دولت آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی و پنهان کاری در خصوص تلفات عین الاسد در محافل آمریکایی طی هفته های اخیر شدت گرفته و موقعیت دونالد ترامپ را تضعیف کرده است.