به گزارش افکارنیوز ، "يوسف ربيع" دوشنبه در گفت و گو با العالم، فاش كرد كه رژيم آل خليفه اخيرا ساختماني وابسته به شهرداري منطقه الغربيه در منطقه كرزكان را به بازداشتگاه تبديل كرده و به تعقيب آزاديخواهان و عدالت طلبان و طرفداران دموكراسي مبادرت مي كند.

ربیع گفت: علاوه بر این ساختمان، شماری از اصطبل ها و طویله های منطقه را نیز تخلیه کرده و آن ها را به زندان و بازداشتگاه تبدیل کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: اقدام آمریکا در سرپوش نهادن بر جنایت های آل خلیفه، طبق قوانین بین المللی امری جنایتکارانه به شمار می رود.

مقابله با اشغالگران سعودی حق قانونی ملت بحرین

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین افزود: ادامه حضور نیروهای سعودی در بحرین، به مثابه اشغال این کشور به شمار می رود و مردم بحرین اعم از شیعه و سنی حق دارند با تمام امکانات به مقابله با اشغالگران بپردازند.

ربیع اظهار داشت: رژیم آل خلیفه از هر راهی برای سرکوب انقلاب مردمی بحرین استفاده می کند در حالی که تنها خواسته مردم از زمان آغاز انقلاب در سال ۲۰۱۱ تاکنون آزادی و عدالت بوده است.

وی افزود: رژیم آل خلیفه سعی می کند با اعمال فشار جلوی پوشش خبری وقایع در بحرین را بگیرد و این کشور را در بایکوت خبری نگه دارد.

رییس انجمن حقوق بشر بحرین، رژیم حاکم این کشور را مسوول هرگونه تعرض به خبرنگاران و حقوقدانان دانست و گفت: تعرض اخیر به نبیل رجب دبیرکل مرکز حقوق بشر بحرین، با هدف خالی کردن عرصه کشور از فعالان و مدافعان حقوق بشر صورت گرفته است.

یاد آور می شود به دنبال دعوت " نبیل رجب " از مردم برای شرکت در تظاهرات شنبه ۱۲ فروردین، نیروهای امنیتی وی را بازداشت و پس از بازجویی آزاد کردند. رجب در مرکز " الحوره " در جریان تجمعی اعتراض آمیز برای اعلام همبستگی با " عبدالهادی الخواجه " بازداشت شده بود.