ادعای آمریکا درباره فرودگاه کربلا دروغ است

حامد الموسوی نماینده پارلمان عراق اظهار داشت: آمریکا از خلاء سیاسی برای هدف قرار دادن پایگاه های حشد شعبی و فرودگاه بین المللی کربلا استفاده کرد.

اخبار بین الملل- وی ادامه داد که ادعاهای واشنگتن در مورد استفاده از فرودگاه کربلا به عنوان انبار نگهداری اسلحه دروغین و نامعتبر است و نماینده سازمان ملل باید برای آشکار شدن دروغ دولت آمریکا و میزان خسارت ها از این فرودگاه تحقیق کند.

این نماینده مجلس عراق بیان کرد که دروغ های آمریکایی ها وقتی بیشتر آشکار می شود که مقام های رسمی و مسئولان آستان مقدس حسینی تأکید کردند که هیچ اسلحه ای در داخل ساختمان فرودگاه وجود ندارد.

موسوی بر ضرورت دعوت آستان مقدس حسینی از «جنین پلاسخارت»، نماینده سازمان ملل متحد در عراق برای بازدید از سایت فرودگاه بین المللی کربلا به منظور تحقیق و میزان خسارات ناشی از بمباران آمریکایی ها علاوه بر افشای دروغ های باطل واشنگتن تاکید کرد.

گفتنی است فرودگاه بین المللی کربلا چند روز پیش از سوی هواپیماهای آمریکایی هدف قرار گرفت که علاوه بر کشته شدن یک کارگر و زخمی شدن چند غیر نظامی شاغل، باعث خسارت های بسیار به بخش های اداری و خدماتی فرودگاه شد.