جزئیات پیام نتانیاهو برای حماس

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ، طی پیامی به رهبران حماس از آمادگی این رژیم برای مبادله اسرای رژیم صهیونیستی و فلسطین گفته است.

اخبار بین الملل- در پیام نتانیاهو، وی از رهبران حماس خواسته تا فضای گفت‌وگوهای فوری بین واسطه‌ها برای تسهیل در توافق نامه تبادل اسرا، ایجاد شود.

به گفته منابع فلسطینی، دو غیرنظامی صهیونیستی و همچنین جسد دو نظامی منتسب به این رژیم به دست گروه‌های مقاومت در نوار غزه نگه‌داری می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی این را گفته‌اند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر زیاد ابتلای به این ویروس در زندان خواهان آزادی زندانی‌های فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی هستند.

  پیش‌تر نخست‌وزیر فلسطین از مقامات صهیونیستی خواسته بود تا زندانیان مسن را آزاد کند. 

رژیم صهیونیستی با شیوع گسترده ویروس کرونا روبرو شده، نخست‌وزیر این رژیم از روز سه‌شنبه دستور یک قرنطینه سراسری در تمام نقاط اراضی اشغالی را صادر کرده است.

ترافیک سنگینی پیش از آغاز قرنطینه از ساعت ۴ عصر، در خیابان‌های اراضی اشغالی گزارش شده، که همین موضوع هم می‌تواند شیوع ویروس را سریعتر کند.

گزارش‌های رسانه‌ای عبری در روز یکشنبه حاکی از آن است که حماس اعلام کرده است که با توجه به بحران کرونا ویروس، می‌خواهد با تعویض زندانی رو به جلو حرکت کند.