به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از پایگاه روسیا الیوم نوشت: وزارت کشور دولت منتخب فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مطابق تعالیم شریعت اسلام و به منظورحفظ امنیت جامعه صبح امروز سه نفر که (اتهام یک نفر از آنها جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بود) اعدام شدند.

در این بیانیه آمده است: دادگاه نظامی غزه برای این سه نفر حکم اعدام با چوبه دار صادر کرده بود.

از سوی دیگر " اسماعیل هنیه " نخست وزیر دولت منتخب فلسطین با اشاره به شرایط منطقه گفت: ما در سایه حکومت اسلام گرایان به آینده منطقه به ویژه درباره موضوع فلسطین بسیار خوش بین هستیم.

وی افزود: ما در این شرایط به تصمیم عربی - اسلامی قوی برای پایان محاصره نوار غزه و رفع همه نیازهای این منطقه از جمله سوخت و برق نیاز داریم.

نخست وزیر منتخب دولت فلسطین بیان کرد: همچنین باید موضع قوی عربی برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه با توجه به تهدیدات روز افزون این رژیم اتخاذ شود.

خبر دیگر اینکه " جواد بولس " مدیر بخش حقوقی باشگاه اسیران فلسطینی از اعمال محدودیتهای رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی به سبب همبستگی با اسیرانی که دست به اعتصاب غذا زده اند، خبر داد.

وی افزود: محدودیتهای شنیداری و بیداری، جریمه مالی اسیران، ممانعت از رفت آمد آنها در زندان و محصور کردن آنها در سلولهایشان و نیز جلوگیری از ملاقات خانواده هایشان از محدودیتهای اعمال شده علیه اسیران است.

از سوی دیگر منابع بیمارستانی در غزه از زخمی شدن دو کودک فلسطینی در اثر انفجار یک شی باقی مانده از زمان اشغالگری صهیونیستها در شرق رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.