مار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 26 هزار نفر عبور کرد

بنا بر آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» تا روز گذشته (سه‌شنبه)، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۲۶ هزار و ۳۳ نفر و مجموع مبتلایان به این ویروس جدید در این کشور به ۶۰۹ هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

اخبار بین الملل-آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر به تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شده است.

نیویورک همچنان با هفت هزار و ۹۰۵ مورد فوتی و ۴۹۹ هزار و ۱۴۳ مورد ابتلا بعنوان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا شناخته شده است. 

پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometer» با اینحال تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را ۲۶ هزار و ۵۹ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را در این کشور ۶۱۴ هزار و ۱۱۷ نفر گزارش کرده است.

طبق این گزارش، تا روز گذشته، یک میلیون و ۹۹۹ هزلار و ۲۷۹ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس ناشناخته کرونا آلوده شده‌اند و ۱۲۶ هزار و ۷۲۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان را دارد. 

اسپانیا با ۱۷۴ هزار و ۶۰ مورد ابتلا و ۱۸ هزار و ۲۵۵ مورد فوتی و ایتالیا با ۱۶۲ هزار و ۴۸۸ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۶۷ مورد فوتی بعد از آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس ناشناخته کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.