افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در اسرائیل

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

اخبار بین الملل-طبق این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ نفر مبتلا شده و هفت تن دیگر جان خود را از دست داده‌اند تا بدین ترتیب تعداد مبتلایان به ۱۳۱۰۷ مورد و فوتی‌ها به ۱۵۸ مورد برسد.

وزارت بهداشت اسرائیل همچنین اعلام کرد که برای هفت روز دیگر فعالیت‌های تجاری و تفریحی با محدودیت مواجه خواهند بود و تنها برای تهیه مواد غذایی و دارو و دیگر اقلام ضروری اجازه تردد داده خواهد شد و در داخل خودرو نیز بیش از دو نفر حق نشستن ندارند.

در همین حال، مأموران رژیم صهیونیستی از صبح امروز دو شهرک عرب‌نشین «دیرالاسد» و «البعنه» در شمال سرزمین اشغالی را به طور کامل قرنظینه کردند و تا یک هفته هیچ فردی حق خروج و ورود به این دو شهرک را ندارد. به گفته وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی این دو شهرک با افزایش شدید آمار مبتلایان روبه روست.

افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در سرزمین اشغالی در حالی است که روز گذشته شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی مدعی شد که دولت آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۱۹ از شیوع یک ویروس ناشناخته به مقامات اسرائیل و کشورهای ناتو هشدار داده بود اما مقامات اسرائیلی هیچ کاری برای تمهیدات لازم انجام ندادند.