واکنش نانسی پلوسی به تظاهرات علیه محدودیت‌ها در آمریکا

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی سخنانی از تظاهرات خیابانی در برخی از ایالت‌های آمریکا علیه محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا ، انتقاد کرد.

اخبار بین الملل- نانسی پلوسی روز یکشنبه و طی گفت‌وگو با «فاکس نیوز» گفت که نمی‌تواند علت مخالفت برخی از آمریکایی‌ها به اعمال محدودیت در تردد را درک کند. چراکه بهترین روش برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد محدودیت در رفت‌وآمد هاست.

نانسی پلوسی در این‌باره گفت: «واقعیت این است که همه ما از شرایط موجود ناراحت هستیم، اما کاری که این افراد انجام می‌دهند به هیچ وجه قابل قبول نیست».

اظهارات وی پس از آن بیان شد که طی هفته‌ اخیر تعدادی از طرفداران ترامپ در برخی از ایالت‌ها مانند میشیگان، مریلند، تگزاس، ویرجینیا و مینه‌سوتا، تظاهرات‌هایی را علیه محدودیت‌های جاری و تعطیلی گسترده مشاغل غیر ضروری، برگزار کردند.

ترامپ که از تعطیلی بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور بسیار مخالف است، طرحی را به فرمانداران ابلاغ کرده که براساس آن اقتصاد آمریکا به صورت تدریجی بازگشایی می‌شود. در این بین اما برخی از ایالت‌هایی که دموکرات‌ها در آن قدرت بیشتری دارند، اعلام کردند که حاضر به بازگشایی اقتصاد و ریسک بالای این اقدام نیستند.