تظاهرات علیه نتانیاهو و گانتز در سرزمین های اشغالی

نزدیک به هزار نفر معترض صهیونیست در میدان «رابین‌» تل‌آویو در اعتراض به مذاکرات « بنیامین نتانیاهو »، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، رهبر ائتلاف آبی و سفید برای تشکیل کابینه و متضرر شدن ساکنان در فلسطین اشغالی به دلیل کرونا تظاهرات کردند.

اخبار بین الملل- شبکه تلویزیونی «اسرائیل ۲۴» رژیم صهیونیستی یکشنبه گزارش داد که معترضان با فراخوان از قبل، ساعت هفت و نیم عصر به وقت تل‌آویو در این میدان جمع شده و علیه دو رقیب انتخاباتی شعار دادند.

پلیس از معترضان خواسته با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک می‌توانند در میدان رابین که وسعت زیادی دارد و می‌توان فاصله‌گذاری را درآن رعایت کرد، دست به تظاهرات بزنند.

رسانه‌های غیر اسرائیلی شمار معترضان را ده‌ها هزار نفر اعلام کردند که در چند میدان شهر تل‌آویو به تظاهرات پرداختند.

به گفته این رسانه‌ها، معترضان از مقامات صهیونیست خواسته‌اند به محدودیت‌های اعمال شده به دلیل کرونا پایان داده و به کسانی که از این شرایط متضرر شده‌اند، کمک مالی بلاعوض کنند.

در این تظاهرات که اسم «پرچم‌های سیاه» بر آن گذاشته شده است، قرار است شماری از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنسِت) مانند موشه یعلون و وزیر سابق اقتصاد سخنرانی کنند.

بیش از یک سال است که رژیم صهیونیستی با بحران تشکیل کابینه روبرو است و برگزاری سه دوره انتخابات پارلمانی برای انتخاب نخست‌وزیر جدید با اکثریت آرا راه به جایی نبرده و بحران کرونا به آن نیز اضافه شده است.