ابتلای پرسنل ۲۶ ناو جنگی آمریکا به کرونا

یک مقام نظامی آمریکا با اعلام این که در بین پرسنل ۲۶ ناو جنگی آمریکایی موارد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده است افزود تمامی این ناو‌ها در بندر بوده و هر کدام تعدادی مبتلا به ویروس کرونا دارند.

اخبار بین الملل-این مقام نظامی آمریکایی گفت که ۱۴ ناو دیگر نیز موارد ابتلا به ویروس کرونا داشته‌اند که تمامی ملوانان آن‌ها در حال حاضر بهبود یافته‌اند.

از ۲۹۷ ناو جنگی فعال آمریکا در حال حاضر ۹۰ ناو در دریا بوده و هیچ مورد ابتلا به کرونا در این ناو‌ها گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: فرمان اجرایی توقف مهاجرت به آمریکا را امضا کردم

افشای شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر آمریکا

در حال حاضر ۳ هزار و ۵۷۸ نفر از نظامیان آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد دو نفر جان خود را از دست داده، ۸۵ نفر در بیمارستان بستری بوده و یک هزار و ۷۳ نفر نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

نیروی دریایی آمریکا با یک هزار و ۲۹۸ مورد، یک سوم از مبتلایان به ویروس کرونا در ارتش آمریکا را داراست که تقریبا نیمی از این تعداد نیز، مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» هستند.

بر اساس آخرین آمار مربوط به تعداد جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا، تاکنون بیش از ۴۶ هزار نفر در پی ابتلا به این ویروس  جان خود را در آمریکا از دست داده‌اند.

اکنون آمریکا با ثبت بیش از ۸۱۵ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا، از این حیث در جهان رکورددار محسوب می‌شود.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی یک روز اخیر، افزایش ۲۵ هزار نفری را ثبت کرده است. تاکنون در جهان بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.