امارات مزدوران بیشتری را به لیبی اعزام  می کند

رژیم امارات، عامل و حامی اصلی مالی جنگ کنونی در لیبی است و با پولهایش و به واسطه توصیه‌های آمریکا و صهیونیسم و برای خدمت به منافع واشنگتن و تل‌آویو، شمار دیگری از رژیم‌های دیگر را برای مشارکت در این جنگ جذب کرده است و این رژیمِ امیرنشین سالهاست که در کشور‌های عربی نقش تروریستی خرابکارانه‌ای ایفا می‌کند، تجاوزش به شماری از کشور‌های آفریقایی گسترش یافته، خیانت و توطئه‌اش به بالاترین حد رسیده است و با رژیم وهابی سعودی در جنگ وحشیانه علیه ملت یمن مشارکت دارد. این رژیم از توانایی مالی‌اش برای به خدمت‌گرفتن مزدوران بهره می‌برد.

اخبار بین الملل-به نوشته این روزنامه، رژیم امارات با وجود شکست سیاستهایش، همچنان به نقش خائنانه و کثیف خود که آرمان‌های امت عربی و خواسته هایش را هدف قرار داده است، ادامه می‌دهد. امارات در چند روز گذشته ضربات دردناکی در لیبی متحمل شده و گروه‌های وابسته به آن که نوک پیکان جنگ در نابودی لیبی با هدف تسلط بر ثروتهایش هستند شکست خورده‌اند و خسارات مادی و انسانی زیادی متحمل شده‌اند.

المنار در ادامه نوشت: مداخله امارات در لیبی در ادامه جنگی است که غرب با حمایت اتحادیه عرب علیه ملت لیبی به راه انداخته است همان اتحادیه‌ای که رژیم‌های مرتد در خلیج (فارس) آن را در خدمت منافع خود قرار داده‌اند. درخواست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای استفاده از بند هفتم منشور سازمان ملل برای نابودی لیبی از دیگر بهانه‌های حمله به لیبی بود. با توسل به این بند سازمان ملل نیز جنگی جنایتکارانه علیه لیبی به راه انداخت و آنچه امیرنشین امارات انجام می‌دهد نیز ادامه همان جنگ ظالمانه غربی‌ها و مهر تأییدی بر نقش خرابکانه امارات است.

این روزنامه افزود: شکست امیرنشین امارات در لیبی، محمد بن زاید حاکم این امیرنشین را بر آن داشت که هیئتی به ریاست طحنون بن زاید برادرش که رئیس سازمان امنیت امارات نیز است به سودان و چاد بفرستد تا از آنجا شمار بیشتری مزدور و تروریست جذب کند و به لیبی اعزام کند و به باند‌های تروریستی و شکست خورده امارات در لیبی کمک کنند.