هشدار مکرر وکلای ترامپ و  کتاب افشاگرانه‌ درباره ترامپ

گفته می‌شود وکلای سازمان ترامپ به طور مکرر به مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نامه می‌نویسند تا فکر نوشتن کتابی برای افشای اسرار ترامپ به عنوان وکیل شخصی او را از سر بیرون کند.

اخبار بین الملل-چارلز هاردر، یکی از وکلای سازمان ترامپ ، نامه‌ای که روز پنج‌شنبه به کوهن نوشت و در آن به او خبر داد توافقی امضا شده که کوهن را از انتشار عمومی هرگونه اطلاعاتی از ترامپ و خانواده‌اش منع می‌کند.

ماه گذشته اخباری مبنی بر آنکه کوهن قصد دارد پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کتابی بنویسد و در آن از راز‌های ترامپ پرده‌بردارد منتشر شد.

«تام آرنولد» کمدین و بازیگر آمریکایی و از نزدیک‌ترین افراد به کوهن، نیز گفت که به گفته این وکیل، کتاب مذکور تمام اسرار را فاش خواهد کرد.

یک منبع آگاه نیز در این باره گفته است: «کوهن اطلاعات بسیار جالبی دارد که آن‌ها را برای زمان مناسبی نگه‌داشته است و زمان مناسب اکنون فرا رسیده‌است. مایکل همه‌جا با ترامپ بود و کار‌های بسیاری انجام داد. او در سختی‌ها همراه ترامپ بود، اما اکنون ضربه بزرگی خورد و به زندان فرستاده شد.»

پیش از این وکلای ترامپ سعی در جلوگیری از انتشار کتاب‌ها دیگری مانند «آتش و خشم» از مایکل ولف نیز داشته‌اند.

مایکل کوهن از سال ۲۰۱۸ و پس از آنکه در دادگاه به دروغ‌گویی، کلاهبرداری مالیاتی و پرداخت حق‌السکوت محکوم شد، در زندان به سر می‌برد. در تمامی اتهامات وارده به او ردپای ترامپ به چشم می‌خورد. به طور مثال او به جرائم مالی اعتراف کرد که با کار‌های او برای ترامپ در ارتباط بود.