اظهارات نامزد جدید انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

القدس العربی در مطلبی به موضوع نامزدی «جاستین آماش» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت.

اخبار بین الملل-جاستین آماش نامزد (مستقل از ایالت میشیگان) از تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دفاع و اعلام کرد که مشارکت وی در انتخابات به عنوان نامزد حزب سوم [در کنار احزاب جمهوریخواه و دموکرات] نقش منفی و مضر در این انتخابات نخواهد داشت و به پیروزی دونالد ترامپ کمک خواهد کرد زیرا به جای اینکه آراء انتخاباتی به نفع رقیب سرسخت ترامپ متمرکز شود میان دموکراتها و مستقلین تقسیم خواهد شد.

در ادامه به نقل از آماش گفته شده است: «ما نمی دانیم نامزد حزب سوم چگونه رقابت انتخاباتی آمریکا را تغییر خواهد داد چرا که آگاهی از این امر بعید به نظر می رسد.

وی که حزب جمهوریخواه را به خاطر مخالفت با سیاستهای دونالد ترامپ ترک کرده و به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت خواهد کرد، افزود: «مهمترین مسئله، برگزاری انتخابات و رای دادن است، اگر می خواهید به کسی رای دهید، پس به وی رای خواهید داد».

جاستین آماش که اصالت فلسطینی دارد، با بیان اینکه از تمامی افکار و ایده هایی که به شورای قانونگذاری ارائه می شود، استقبال خواهد کرد، گفت: وظیفه رئیس جمهور، اجرای قانون است. من می خواهم که نمایندگان حقیقتاً نماینده کسانی باشند که به آنها رأی داده اند؛ پس از آن تصمیم خواهم گرفت که این لایحه را امضا کنم یا خیر.

نظام سیاسی حزب آمریکا بدون تغییر باقی مانده است و نیاز است رئیس جمهور به قانون اساسی احترام بگذارد و مدافع حقوق و قانون اساسی باشد و نظام نمایندگی دولت را اصلاح کند.