جزئیات ریوده شدن آقای رئیس جمهور!

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد افرادی که اخیرا در ونزوئلا بادزداشت شده‌اند، برنامه‌هایی برای ربودن « نیکلاس مادورو » رئیس جمهور این کشور و انتقال او به آمریکا از طریق هواپیما را داشتند.

اخبار بین الملل- نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا دوشنبه از بازداشت دو تبعه آمریکایی که در عملیات نظامی اخیر علیه او مشارکت داشتند، خبر داد.

او که در تلویزیون دولتی این کشور صحبت می‌کرد در این خصوص گفت نیرو‌های امنیتی ۱۳ «تروریست» را بازداشت کرده‌اند که متهم هستند با هماهنگی واشنگتن در طرحی که قرار بود از طریق ساحل کارائیب وارد این کشور شوند و او را سرنگون کنند، همکاری داشتند.

بنا به گفته مقامات ونزوئلا، در عملیات نظامی مذکور هشت نفر کشته و تعدادی نیز بازداشت شدند.

مادورو در این برنامه تلویزیونی گذرنامه‌ها و سایر کارت‌های شناسایی این دو تبعه آمریکایی را به دوربین نشان داد و گفت نام آن‌ها «آریان بِری» و «لوک دِنمان» است و اکنون در بازداشت به سرمی‌برند. به گفته مادورو، آن‌ها به طور مستقیم با «جردن گودریو» نظامی سابق عضو نیرو‌های ویژه آمریکا کار می‌کردند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در ادامه اضافه کرد «آن‌ها در حال قهرمان‌بازی بودند». او تاکید کرد که مقامات ونزوئلا این عملیات را در همان مراحل اولیه خنثی کردند.