باید مجری معروف آمریکایی اخراج شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی توئیتری خواستار اخراج چاک تاد، مجری برنامه ملاقات با مطبوعات در شبکه ان‌بی‌سی شد. دلیل ترامپ برای این موضوع، سانسور کلیپی بود که در آن ویلیام بار، دادستان کل آمریکا، به مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ که متهم با همکاری با روس‌هاست، ادای احترام می‌کرد.

اخبار بین الملل-ترامپ در پیام توئیتری خود درباره «چاک تاد» نوشت: «تاد با اون چشمای خواب‌آلودش باید از ان‌بی‌سی اخراج شود. اون به آنچه انجام می‌داد به طور کامل آگاه بوده است.»

رئیس جمهور آمریکا این توئیت را پس از آن منتشر کرد که مدیر ارتباطات و روابط عمومی وزارت دادگستری آمریکا از تاد و همکارانش در برنامه صبحِ شبکه ان‌بی‌سی برای سانسور کردن کلیپ ادای احترام ویلیام بار به مایکل فیلن انتقاد کرد.

بار در بخش سانسور شده می‌گوید تصمیم دارد پرونده فلین را رها کرده و به اجرا نگذارد.

«مایکل فلین» در ۱۳ فوریه ۲۰۱۷ (۲۵ بهمن ۱۳۹۵)، پس از افشای مذاکراتش با سفیر روسیه در آمریکا قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید، استعفا داد.

بر اساس گفته‌های مایکل فلین، گفته می‌شود روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۴) آمریکا یعنی دوره ریاست جمهور باراک اوباما مداخله و همکاری داشته است.

ترامپ پیش از این نیز بار‌ها درباره این مسئله و تبرئه مایکل فلین تاکید کرده بزرگترین جنایت سیاسی آمریکا در روز‌های پایانی دولت اوباما روی داده است.