تعداد مبتلایان در فلسطین اشغالی

در کنار هشدار متخصصان درمانی درباره احتمال وقوع موج دوم شیوع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، آمارها از ثابت بودن روند این بیماری در این منطقه حکایت دارد.

اخبار بین الملل-وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۴ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶۴۹۲ نفر افزایش یافت که حال ۷۳ نفر از آنها وخیم است.

همچنین با جان باختن هفت نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی نیز به ۲۵۴ نفر افزایش یافت.

مقامات ارشد در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چندی پیش گفته بودند تل‌آویو اقدامات لازم برای ایجاد شبکه‌ای گسترده برای نظارت بر روند شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی و انجام تعداد بالای آزمایش ابتلا به این ویروس را انجام نداده و برای موج دوم آن آماده نیست.

پیش از این نیز گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داده بود که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

مسئولان اورژانس و پزشکی رژیم صهیونیستی نیز می‌گویند نگران این هستند که موج دوم شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، دو برابر بدتر از موج اول آن باشد به‌صورتی که ده‌ها هزار نفر را مبتلا ساخته و چند هزار نفر را به کام مرگ بکشاند.