در آلمان ۱۱۲ کودک به طرز فجیعی کشته شدند

 آمارهای پلیس آلمان از افزایش چشمگیر خشونت و قتل کودکان در این کشور در طول سال گذشته میلادی حکایت دارد.

اخبار بین الملل-طبق آمار رسمی که پلیس آلمان از میزان جنایات و خشونت ها در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده، در این سال ۱۱۲ کودک به طرز فجیعی جان خود را از دست داده اند.

در این جنایات که در آن مواردی مانند مرگ بر اثر جراحات شدید، آسیب های جسمی، قتل عمد و غیرعمد دیده می شود، ۹۳ درصد قربانیان، کمتر از ۶ سال سن داشته اند.

بر این اساس در حوزه های کودک آزاری و خشونت جنسی میزان جنایت ها نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش داشته است.

در حوزه سوء استفاده از کودکان، پلیس آلمان از ۱۲ هزار و ۲۶۲ مورد تحقیق و بررسی در سال گذشته خبر داده است. این رقم در سال‌های گذشته پیوسته افزایش یافته و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ بیش از دو برابر شده است.

با این حال از آنجا که مشخص نیست چه تعداد از جرایم گزارش داده نمی‌شوند، نمی‌توان از آمارهای ارائه‌شده‌ای به میزان واقعی جرم در این حوزه سخن گفت. این در حالی است که در این میان کودکان تنها قربانی نبوده بلکه گاهی خود، مجرم‌اند.

طبق این گزارش، روز به روز بر مواردی که در آن نوجوانان ویدیوهای غیراخلاقی را از راه‌هایی مانند واتس‌اپ به اشتراک می‌گذارند، افزوده می‌شود. به گفته مسؤولان اداره فدرال امور جنایی آلمان، ۴۱ درصد مظنونان، کمتر از ۲۱ سال سن داشته‌اند؛ در حالی که این میزان در سال پیش از آن ۲۶ درصد بوده است.