فلسطینی‌ها در پی شهادت «مصطفی یونس» تظاهرات کردند

تعداد زیادی از فلسطینی‌های خشمگین در پی شهادت مصطفی یونس ۲۶ ساله در شمال شهر الخلیل به دست نظامیان صهیونیست، دست به تظاهرات زدند و اعتراض خود را نسبت به این اقدام صهیونیست‌ها ابراز کردند.

اخبار بین الملل- روز گذشته مصطفی یونس در حالی که تهدید خاصی برای نیروهای امنیتی صهیونیستی محسوب نمی‌شد، مورد اصابت گلوله آن‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از حمله به یک شهروند فلسطینی در جنوب شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر داد و رسانه‌های صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم امروز پنج‌شنبه مدعی شدند که مصطفی یونس قصد حمله به نظامیان صهیونیستی با سلاح سرد را داشته و یکی از آن‌ها را زخمی کرده است.

این ادعا در حالی است که بر اساس ویدئوی منتشر شده، وی هیچ تهدیدی برای صهیونیست‌ها محسوب نمی‌شده و مظلومانه به شهادت رسیده است.

همزمان با شنیده شدن زمزمه‎‌ها مبنی بر آغاز الحاق بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها هم بیشتر شده است. همزمان با پررنگ شدن اعتراضات به تصمیم کابینه نتانیاهو، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده که طرح الحاق برعهده صهیونیست‌هاست.