استفاده از کامیون‌های حمل اجساد کرونایی برای انتقال مواد غذایی در آمریکا!

 آمریکا از کامیون‌های مخصوص حمل اجساد بیماران کرونایی -پس از تمیز شدن- برای انتقال مواد غذایی استفاده می‌شود.

اخبار بین الملل-بر اساس این گزارش، قرار است از کامیون‌های یخچال‌داری که از آن‌ها برای حمل جسد بیماران کرونایی در آمریکا استفاده می‌شود، پس از تمیز شدن برای انتقال مواد غذایی استفاده شود. خون در داخل برخی از این کامیون‌ها مشاهده شده است، اما بر اساس توصیه‌های سازمان غذا و داروی آمریکا، می‌توان از این کامیون‌ها برای حمل اقلام دیگر هم استفاده کرد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد با وجود آن که از این خودرو‌ها برای حمل این گونه اجساد استفاده شده است, اما "تحت شرایط خاص" می‌توان از آن‌ها برای انتقال مواد غذایی هم استفاده نمود.

این گزارش می‌افزاید: "طی دوره شیوع همه‌گیری کرونا، به یخچال‌های اضافی برای حمل بقایای انسانی نیاز است. از این رو، می‌توان از خودرو‌های یخچال‌دار مخصوص حمل مواد غذایی برای نگهداری و انتقال اجساد هم استفاده کرد. زمانی که دیگر به این کامیون‌های یخچال‌دار نیازی نباشد، این صنعت می‌تواند از این کامیون‌ها برای نگهداری و انتقال اقلام غذایی استفاده کند. سطح، کف و دیواره این یخچال‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که تمیز کردن آن‌ها کار آسانی است."

در این گزارش همچنین آمده است این کامیون‌ها را باید تمیز و ضد عفونی کرد تا خطر آلوده شدن مواد غذایی کاهش یابد.

کارگرانی که این کامیون‌های یخچال‌دار را تمیز می‌کنند باید "لباس‌های محافظتی مناسب بپوشند تا در معرض بیماری قرار نگیرند." ماه گذشته، گفته می‌شود پس از آن که همسایگان از بوی بد شکایت کردند، حدود ۶۰ جسد متلاشی شده در پشت یک کامیون در نیویورک پیدا شد.