جولان سرکرده گروهک تروریستی در اردوگاه‌های سوریه+ تصاویر

همزمان با افزایش حضور تروریست‌های تحریر الشام (جبهة النصره سابق) در مناطق مختلف شهر ادلب که در سیطره تروریست‌های تکفیری است، روز (جمعه) ابو محمد الجولانی، سرکرده گروهک تروریستی تحریر الشام در یکی از اردوگاه‌های این شهر دیده شده است.

اخبار بین الملل​-این گروهک با انتشار تصاویری مدعی شده که الجولانی با حضور در انظار عمومی با برخی شیوخ عشایر و آوارگان دیدار کرده است تا به اصطلاح از نیازها و خواسته‌های آنان مطلع شود.

گفته شده این دومین حضور علنی وی در یک ماه اخیر و در سایه تشدید تنش‌ها در این منطقه و تظاهرات مردمی علیه این گروهک تروریستی بوده است.

پایگاه عنب البلدی نوشت : سرکرده گروهک تروریستی تحریر الشام دو هفته قبل نیز به دیدار برخی افرادی که در اعتراض علیه این تروریست ها در ادلب زخمی شده بودند رفته است تا چهره مخدوش شده خود را اندکی ترمیم کند.

از ابتدای ماه میلادی جاری مردم در شهرها و شهرک های شمال غرب سوریه علیه فعالیت‌های غیرانسانی تروریست‌های تحریر الشام که این منطقه را اشغال کرده‌اند اعتراض کردند که با تیراندازی تروریست ها به سوی مردم، یک شهروند کشته شد و چند نفر زخمی شدند. مردم در این تظاهرات خود خواستار ایجاد گذرگاهی تجاری با دولت سوریه بودند.

جولان دادن سرکرده تروریست تحریرالشام در اردوگاه‌های ادلب + تصاویر

جولان دادن سرکرده تروریست تحریرالشام در اردوگاه‌های ادلب + تصاویر

 

جولان دادن سرکرده تروریست تحریرالشام در اردوگاه‌های ادلب + تصاویر