به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، "نیکلا سارکوزی" رئیس جمهوری فرانسه از حزب اتحاد برای جنبش مردمی روز گذشته در گفتگو با شبکه رادیویی "فرانس اینفو" قول داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور مالیات را افزایش نمی دهد.

سارکوزی پیش بینی کرد که میزان بدهی ها در سال جاری به ۸۹.۲ درصد رشد تولید داخلی، در سال ۲۰۱۳ حدود ۸۹.۴ درصد و در پنح سال آتی به ۸۰.۲ درصد می رسد.

" فرانسوا اولاند " از حزب سوسیالیست و رقیب اصلی سارکوزی نیز وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۰ هزار فرد تحصلیکرده در پنج سال آتی وارد بازار کار می شوند.

همچنین اولاند وعده استخدام هزار نیروی پلیس را در یک سال آتی و ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در فرانسه برای کاهش نرخ بیکاری داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه موافقت مردم با کاهش کسری بوجه و بدهی ها را به نفع فرانسوی ها خواند و قول داد: افرادی که در ۱۸ سالگی وارد بازار کار شدند، می توانند در ۶۰ سالگی بازنشسته شوند.

فرانسوا اولاند نیز روز گذشته در گفتگو با " کانال ۲ " فرانسه وعده عقب نشینی نظامیان فرانسوی را از افغانستان تا پایان سال ۲۰۱۲ در صورت پیروزی در انتخابات داد.

اظهارات اولاند درحالیست که چهار هزار نظامی فرانسوی به عنوان بخشی از نیروهای ایساف در افغانستان مستقر هستند و علیه طالبان مبارزه می کنند و از ابتدای سال ۲۰۰۱ تاکنون ۸۲ نظامی فرانسوی در این کشور کشته شدند.