شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) به سوی جوان فلسطینی که در حال عبور از مقابل ورودی «باب الاسباط» شهر قدمی قدس بود، تیراندازی کردند.

اخبار بین الملل-به گفته شاهدان عینی، نیرو‌های اشغالگر این جوان را در مسیر حد فاصل دو ورودی شهر قدیمی قدس مورد پیگرد قرار دادند و به شدت به سوی وی تیراندازی کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است این جوان جسم مشکوکی را که به نظر «مسلسل» می‌آمده، با خود حمل می‌کرده است.

نظامیان اشغالگر تمامی ورودی‌های شهر قدیمی قدس که منتهی به مسجدالاقصی می‌شود را بسته و مانع از عبور و مرور فلسطینیان شده‌اند.

یکی شاهدان عینی می‌گوید این تیراندازی در ساعت ۶:۱۰ صبح به وقت محلی بوده است و علاوه بر این شاهد، یک خانم و برخی کارگران خدماتی و جوانی که تیر خورد، تنها در محل حضور داشته‌اند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی پس از تیراندازی، تمامی این افراد را دقیقا بازرسی و کارگران را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست عصر جمعه نیز یک جوان فلسطینی را در شمال غرب استان رام الله به بهانه تلاش برای اجرای عملیات زیرگیری با خودرو هدف گلوله قرار دادند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کرد که این جوان مبتلا به سندروم داون بوده و در روستانی «النبی صالح» واقع در شمال رام الله، واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند پس از شهادت جوان فلسطینی در رام الله فلسطینیان منطقه خشمگین شده و اعتراض کردند.

پس از اینکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد قصد دارد بخشی از کرانه باختری را به اراضی اشغالی اضافه کند، درگیری‌های جدیدی در این منطقه در اعتراض به این اقدام متجاوزانه صورت گرفته است.