تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط صهیونیست ها+تصاویر

پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) چهار منزل در حال ساخت فلسطینی‌ها در شهر «الطیره» در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به بهانه ساخت‌وسازی بدون مجور تخریب کرد.

اخبار بین الملل-نیروهای پلیس ابتدا این منازل را محاصره و به صاحبان آنها اجازه وورد به منطقه را ندادند، سپس بلدوزرهای این رژیم شروع به تخریب منازل کردند.

اهالی این منطقه بیم آن دارند که با توجه به شرایط فعلی، رژیم صهیونیستی به سیاست تخریب منازل در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ شدت دهد.

 

گزارش ماهانه صادره دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل «اوچا» نشان می‌دهد که اسرائیل در سال ۲۰۱۹، ۶۱۷ ساختمان را در کرانه باختری از جمله قدس شرقی را تخریب و مصادره کرده است که در نتیجه آن ۸۹۸ فلسطینی مجبور به مهاجرت شدند.

در همین راستا، مرکز داده‌ها درباره حقوق بشر در سرزمین‌های‌اشغالی موسوم به «بتسلیم» اعلام کرد، افزایش قابل ملاحظه‌ای در روند تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی به بهانه مجوز صورت گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، بتسلیم در ادامه اعلام کرد، از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا ماه سپتامبر۱۴۰ منزل در قدس تخریب شده و این رقم در طول ۱۵ سال اخیر رکورد زده است.