اعتراف رژیم صهیونیستی به حملات هوایی علیه سوریه و لبنان

رژیم صهیونیستی که تاکنون به انجام حملات هوایی علیه لبنان و سوریه اعتراف نکرده بود ، از زبان یک مقام نظامی خود ضمن اذعان به انجام این حملات مسئولیت آن را بر عهده گرفت .

اخبار بین الملل-ظرف چند ماه گذشته حملات موشکی علیه محور مقاومت در سوریه و لبنان انجام گرفته  اما تا کنون هیچ طرفی مسئولیت آن را برعهده نگرفته بود.

در همین رابطه « عمیرام نورکین » مسئول نیروهای هوایی در ارتش اشغالگر قدس گفت: اسراییل پس از شروع همه گیری کرونا حملات هوایی یاد شده را افزایش داده است.

نورکین طی کنفرانس ویدیویی با فرماندهان صنعت هواپیمایی اسراییل پخش شده توسط شبکه تلویزیونی ۱۲  اسراییل توضیح داد: نیروی هوایی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقایسه با قبل از کرونا در چارچوب گسترده تری وارد عمل شده است.

وی مدعی شد که هدف از حملات یاد شده بازداشتن توان راهبردی ایران در منطقه است.

جبهه غربی-عربی-صهیونیستی به سرکردگی آمریکا از اسفندماه ۱۳۸۹ گروه‌های تروریستی را با هدف براندازی حکومت سوریه، ایجاد، تجهیز و تسلیح کردند.

با آغاز بحران سوریه، ۱۲ میلیون نفر از جمعیت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری آن در سال ۱۳۹۰ این کشور آواره شدند؛ از این میزان حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به خارج سوریه و حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز در داخل این کشور آواره شدند.