لابی‌گر حزب نازی آمریکا ثبت نام کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل ازايسنا، حزب نازی آمریکا در حقیقت دنباله رو حزب ملیگرای سوسیالیستی است که در اواسط قرن بیستم توسط فردی به نام "جورج لینکلن راکوئل" راهاندازی شده بود.

جان بولز ۵۵ ساله از سوی حزب نازی آمریکا به رسانه‌ها گفته که ثبت نام وی همسو با حقوق سیاسی احزاب در آمریکا و حق رای دادن است و انتظار دارد که اعضای کنگره آمریکا درخواست برگزاری جلسات رایزنی با وی را بپذیرند.

به گزارش شبکه بی. بی. سی، لابی‌گری یک شغل کاملا حرفه‌ای است که در آن یک فرد یا یک گروه برای گسترش نفوذ یک دیدگاه و یا نقطه نظر مشخص در دستگاه حکومتی یک کشور فعالیت می‌کند.

بولز به شبکه ای. بی. سی گفته که لابی‌گری حوزه جدیدی است که حزب نازی آمریکا تلاش می‌کند وارد آن شود.

یکی از شرایط ثبت نام رسمی برای لابی‌گری در آمریکا، اعلام رسمی دیدگاه‌ها و اهدافی است که حزب یا فرد لابی‌گر دنبال می‌کند.

نماینده حزب نازی گفته اهدافی که وی در لابی‌های خود با سیاستمداران و نمایندگان مجلس دنبال خواهد کرد عبارتند از کشاورزی، عمران آب، حقوق شهروندی، قوانین بهداشت عمومی، مهاجرت، بازنشستگی و صنعت.

بولز گفته که وی بابت این فعالیت خود هیچ‌گونه حقوقی دریافت نخواهد کرد.

وی در سال ۲۰۰۸ هم به عنوان کاندیدای جنبش ملی سوسیالیست آمریکا برای رقابت‌های ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود.

جورج لینکلن راکوئل در سال ۱۹۵۹ و پس از پایان جنگ جهانی دوم که به شکست آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان انجامید، اتحادیه آزاد ناسیونال سوسیالیست را راه‌اندازی کرد که کمی بعد به حزب نازی آمریکا تغییر نام داد.