به گزارش افکارنیوز به نقل از پرس تی وی، روزنامه لسآنجلس تايمز نوشت، عبدل آرین چهارشنبه شب (۲۴ فروردين) در بزرگراه"۱۰۱" در "وودلند هيلز" کشته شد.

پلیس گفت آن‌ها متوجه رانندگی نامنظم آرین در نزدیکی " مرکز نورتریج فشن " شدند و سعی کردند وی را متوقف کنند. اما وی از این کار سر باز می‌زند و آن‌ها را به یک تعقیب پر سرعت در خیابان‌های شهر پیش از آن که وارد " بزرگراه " ونچورا " شود وا می‌دارد.

هشت مامور پلیس لس‌آنجلس بیش از ۹۰ گلوله به وی شلیک کردند و این نوجوان ۱۹ ساله را کشتند.

حامد آرین، عموی وی گفت که خانواده آرین ۲۰ سال پیش از افغانستان به امریکا رفته‌اند.

عموی آرین در این باره گفت: " ما نابود شدیم. ما جوانی را از دست دادیم که واقعه بچه خوبی بود. "

پلیس گفت که آرین طی این تعقیب و گریز با ۹۱۱ تماس گرفته و ادعا کرده که یک اسلحه دارد و پلیس را تهدید کرده است. اما وی سلاحی نداشت.

با این وجود، حامد آرین گفت که برادرزاده‌اش در تماس با ۹۱۱ گفت که به خاطر این که مورد تعقیب پلیس قرار گرفته است می‌ترسد.

تراژدی‌های مشابهی در زمینه نوجوانان در شهرهای مختلف امریکا در سر فصل عناوین خبری روزنامه‌ها قرار گرفته‌اند. در شهر پاساندا دو نوجوان آفریقایی امریکایی طی چند ماه اخیر توسط پلیس کشته شده‌اند.

ترایوون مارتین، نوجوان آفریقایی آمریکایی غیرمسلح توسط یک نگهبان محلی مسلح در ۲۶ فوریه به ضرب گلوله کشته شد. گروه‌های حقوق بشری تاکید دارند که این تیراندازی انگیزه نژادی داشته است.

یک نوجوان آفریقایی آمریکایی غیرمسلح دیگر نیز در ماه مارس توسط دو مامور پلیس پاسادانا به ضرب گلوله کشته شد. " کندرک مک‌دید " دانشجوی ۱۹ ساله پس از آن‌که " اسکار کاریلو "، شهروند پاسادانا در تماس تلفنی با پلیس گزارش داد که دو فرد مسلح کامپیوتر و کوله‌پشتی‌اش را دزدیده‌اند به ضرب گلوله کشته شد.

پليس در حالي مکديد را به ضرب گلوله از پاي درآورد که هيچ سلاح يا اقلام سرقتي ياد شده در ارتباط با وي يافت نشدند.