تاکید دبیرکل انصارالله یمن بر ادامه مقاومت ملت یمن

سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت سالروز «فریاد بر سر مستکبران» بر ادامه مقاومت ملت یمن و پاسخ سخت به جنایات آل سعود تاکید کرد.

اخبار بین الملل- او همچنین اعلام کرد: سکوت رویکردی است که دشمن در زمان حمله به ملت ما خواهان قرار گرفتن ما در آن است.

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: کسانی که به سوی نبردی فراگیر با آمریکا و اسرائیل در حرکت هستند در مسیر درست هستند. دشمن در صدد است امت اسلامی را در همه زمینه ها هدف قرار دهد. بنابراین نباید تحرک در برابر آن به موضع‌گیری نخبگان و دولت‌ها محدود شود.

او در ادامه افزود: آمریکا جریان‌ها و احزاب مشخصی را با عنوان‌هایی به جریان انداخت که برخی از افراد وابسته را بر علیه ملت شوراند لذا تمامی مردم باید موضع خود را داشته باشند. آمریکا ملت ما را در عرصه‌های اقتصادی، نظامی و امنیتی در تمامی سطوح هدف قرار می‌دهد.

 سید عبدالملک بدرالدین همچنین گفت: مداخله آمریکا در کشور‌های مختلف جهان اسلام، خصمانه و منفی است که باعث ایجاد بحران‌ها و سوء استفاده از مشکلات کشور‌ها شده است. آنچه در افغانستان و عراق اتفاق افتاد اقدامی گذرا نبود بلکه در مسیر هدف قرار دادن تمامی ملت بود و این مسئله صحت خوانش مسیر حوادث رخ داده را ثابت می‌کند.

او افزود: چه کسی پیش بینی می‌کرد که عربستان از رابطه اش با اسرائیل سخن بگوید تا حدی که مقاومت اسلامی را در لیست تروریستی قرار دهد. چه کسی حدس می‌زد که حقیقت ائتلاف سعودی-اماراتی-اسرائیلی تا بدین حد آشکار شود؟ هماهنگی امنیتی اسرائیلی-سعودی-اماراتی وجود دارد و آن‌ها خود بدان اعتراف کرده اند. این همکاری در دوره پیش رو برای جهانیان آشکار خواهد شد.

دبیرکل انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند تکفیری‌ها را در یمن افزایش دهند تا عنوان جنگ بر کشور بماند و به آن‌ها کمک کند تا به جنایاتشان ادامه دهند. اگر آمریکایی‌ها از یمن طرد شوند و نفوذشان قطع شود ما به سوی راه‌های دیگری یعنی مدیریت دشمنی سعودی به صورت مستقیم حرکت می‌کنیم.