قرنطینه دوباره اسرائیل

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال قرنطینه شدن دوباره سرزمین‌های اشغالی در پی تهدید کرونا خبر داد.

اخبار بین الملل-نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی کابینه امنیتی این رژیم موسوم به «کابینت» در سخنانی گفت: اگر ما رفتارمان را در پوشیدن ماسک و نگهداری فاصله اجتماعی حفظ نکنیم، مجبور خواهیم شد تا بار دیگر خود را قرنطینه کنیم.

او در ادامه با اشاره به رشد فزاینده آمار ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی افزود: طبق تمام پیش بینی‌هایی که به من نشان داده اند، ما اکنون باید منحنی را صاف کنیم.

سخنان بنیامین نتانیاهو در خصوص احتمال دوباره قرنطینه سرزمین‌های اشغالی یک روز پس از آن بیان می‌شود که طبق یک گزارش افشا شده از نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی، پیش بینی شده است در صورتی که مقامات این رژیم گام‌هایی فوری را در کم کردن سرعت پخش ویروس کرونا بر ندارند، هزاران نفر جدید به این ویروس مبتلا خواهند شد و صد‌ها نفر نیز بر این اثر، جان خود را از دست خواهند داد.

همچنین طبق اعلام پایگاه خبری تایمز اسرائیل، بر اساس گزارشی جدید که از سوی همان سازمان نظامی و نیز وزارت بهداشت منتشر شده بود، در خصوص نرخ بالای مبتلایان کرونا در فضا‌های بسته هشدار داده شده است.

رژیم صهیونیستی هم اکنون روزانه شاهد افزایش ۳۰۰ نفری آمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» است؛ مسأله‌ای که سبب شده تا وزارت بهداشت این رژیم امروز یکشنبه به بیمارستان‌ها دستور دهد تا خود را برای بازگشایی بخش‌های مرتبط با ویروس کرونا آماده کنند.

گفتنی است آمار مبتلایان به کرونا در سرتاسر جهان تا بدین لحظه به نزدیکی ۹ میلیون نفر رسیده است؛ همچنانکه ۴۶۷ هزار نفر در جهان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.