ترامپ خطری برای آمریکا و دموکراسی است

کیشا لانس باتمز، شهردار شهر آتلانتا در مصاحبه با این شبکه تاکید کرد ترامپ یک خطر برای آمریکا است؛ او یک خطر برای دموکراسی ایالات متحده است و نباید رئیس‌جمهور آمریکا شود.

اخبار بین الملل-مجری سی‌ان‌ان از شهردار آتلانتا پرسید: «رئیس‌جمهور ترامپ نخستین گردهمایی انتخاباتی خود را پس از همه‌گیری ویروس کرونا برای نخستین بار شب گذشته در تالسا برگزار کرد. پاسخ شما به سخنان وی چیست؟»

شهردار آتلانتا گفت: «همانند بسیاری از مردم این کشور پاسخ نخست من این بود که امیدوارم که این موضوع قبل از هر تجمعی مورد تجدیدنظر واقع شود. در نهایت، مردم این موضوع را تشخیص خواهند داد که این مرد (ترامپ) یک خطر برای کشورمان است. یک خطر برای دموکراسی ماست و او نباید رئیس‌جمهور آمریکا شود.»

بیشتر بخوانید

کمپین انتخاباتی ترامپ استقبال ناچیز از گردهمایی تالسا را به گردن تظاهرکنندگان انداخت

وی افزود: «این تجمع انتخاباتی (در تالسا) مایه شرمساری بود. این موضوعی است که ملت و کشور ما در حال حاضر به آن اصلا نیازی ندارند. او درباره درمان وضعیت موجود صحبتی نکرد. او تنش‌های نژادی را که در سراسر کشور ما در جریان است را تایید نکرد.»

شهردار آتلانتا گفت: «او کاری را انجام داد که همیشه انجام می‌دهد. او همچنان تلاش کرد که بین ما شکاف ایجاد کند. او آتش را به جان مردم انداخت. من امیدوارم که این نشانه خوبی از دور شدن کشور از وی باشد.»