2300000 مبتلا به کرونا در آمریکا

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۹۱۱ مورد جدید به مبتلایان به کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا افزوده شده است و آمار کلی این افراد در این کشور به دو میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است.

اخبار بین الملل-این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۴۲۴ نفر دیگر در ارتباط با «کووید-۱۹» در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند تا شمار کلی قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در این کشور به ۱۲۰ هزار و ۳۹۳ نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام کرونا با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می دهد که تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته و همچنین قربانیان آن در آمریکا مجدداً روندی صعودی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۵۳ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۲۲ هزار و ۶۱۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۱ هزار و ۹۷۲ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۲۶۸ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع افرادی که در جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند به ۹ میلیون و ۷۳ هزار و ۳۸۶ نفر رسید و از آن میان ۴۷۱ هزار و ۶۴۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۰۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا است.