رای‌گیری از طریق پست منجر به برگزاری فاسد‌ترین انتخابات تاریخ آمریکا می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار سلسله توئیت‌هایی به موضوعاتی همچون ادعای پیشنهاد روسیه به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی، تبلیغات جو بایدن، رقیب دموکراتش و رای گیری پستی واکنش نشان داد.

اخبار بین الملل-ترامپ در یکی از توئیت هایش گفته است این ادعا که اداره اصلی اطلاعات روسیه موسوم به (گ اِر او) طالبان را برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان تطمیع می‌کرده است فاقد اطلاعات موثق است و صرفا با هدف منفور کردن چهره جمهوری خواهان چنین اخباری منتشر می‌شود. او در این توئیت نوشت: سازمان اطلاعات به من گزارش داده است که این داده‌ها موثق نیستند و برای همین آن‌ها را به من یا معاونم گزارش نکرده اند. احتمالا این موضوع جعل یکی دیگر از موضوعات مربوط به روسیه است که رسانه جعلی نیویورک تایمز ساخته است تا چهره جمهوری خواهان را بد نشان دهد.

ترامپ در حالی چنین توئیتی منتشر کرده است که چندی پیش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار گزارشی مدعی شد روسیه با پیشنهاد پاداش به اعضای طالبان از آن‌ها خواسته از سربازان آمریکایی حاضر در افغانستان را بکشند. این روزنامه ادعا کرده است این اقدام روسیه با هدف خارج کردن سربازان آمریکایی از افغانستان است.

او همچنین در توئیت دیگری بار دیگر به جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات آتی آمریکا حمله کرد و مدعی شد همه چیز در آن‌ها یک دروغ زیرکانه است. ترامپ در این توئیت نوشت: تیم فاسد جو بایدن تبلیغات دروغین می‌کنند. همه چیز آن‌ها یک دروغ زیرکانه است و دقیقا بر عکس آنچه آن‌ها می‌گویند و خیلی شبیه به شرکایشان در رسانه‌های جعلی است.

ترامپ اخیرا ضمن انتقاد از بایدن گفته است او در خط مقدم سیاست قرار ندارد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری بار دیگر از رای گیری به شیوه پستی انتقاد کرد و گفت در صورتی که با این روش انتخابات موافقت شود اتفاقات بدی رخ می‌دهد و تبدیل به بدترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد شد.

او نوشت: رای‌های غائب خوب است. شخص باید برای دریافت و استفاده از آن‌ها پروسه‌ای را طی کند. از طرف دیگر رای گیری از طریق پست منجر به برگزاری فاسد‌ترین انتخابات تاریخ آمریکا خواهد شد. اتفاقات بد با رای گیری پستی رخ می‌دهد. فقط به انتخابات پترسون در نیوجرسی نگاه کنید ۱۹ درصد از برگه‌های رای کلاهبرداری بود.

در حال حاضر، بسیاری از ایالت‌های آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور خواهان رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا هستند.