افشای جزئیات جدید از فساد محافظین اوباما

به گزارش افکارنیوز ، مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، براساس مدارک جدید دستکم ۲۰ زن خارجی درماجرای رسوایی نیروهای ویژه آمریکایی که برای محافظت از "باراک اوباما" به کلمبیا آمده بودند، حضور داشته اند.

در همین رابطه " مارک سالیوان " رئیس واحد نیروهای ویژه آمریکا در جلسه استماع کنگره نیز اقرار کرد که دست کم ۱۱ زن به هتل محل اقامت نیروهای ویژه آمریکایی در " کارتاگنا " ی کلمبیا رفته و این افراد با زنان دیگری نیز در این کشور ارتباط داشته اند بطوریکه دست کم ۲۰ زن فاسد در این پرونده رسوایی حضور داشته اند.

در ارتباط با همین موضوع روز گذشته نیز تصاویری از نیروهای ویژه آمریکایی در یکی از کافه های پایتخت کلمبیا که در آن اقدام به برقراری رابطه با زنان کرده بودند منتشر شد. این تصاویر به گونه ای بوده که حتی رسانه های آمریکایی نیز تمایلی برای انتشار آنها نشان نداده اند.

هرچند رسوایی نیروهای ویژه آمریکایی در کلمبیا به دلیل اقدام آنها در برقراری ارتباط نامشروع با زنان بدکاره موجب اخراج آنها از این کشور شد و انتقادات فراوانی از کاخ سفید را نیز به دنبال داشت اما " باراک اوباما " و مجلس نمایندگان اعلام کرده اند که همچنان از سالیوان حمایت می کنند.

اوباما واکنش سالیوان به وضعیت به وجود آمده درکلمبیا را مناسب توصیف کرده واعلام نموده که وی به سرعت واکنش نشان داده است.

سناتور " چارلز گرسلی " از جمهوریخواهان حاضر در سنای آمریکا که در کمیته قضایی آن نیز حضور دارد، گفت: اینطور به نظرمی رید که سالیوان موضوع را خیلی جدی گرفته و با آن برخورد کرده و این مایه خوشحالی است که او از یک بازپرس بیطرف خواسته تا موضوع را پیگیری کند.