مدارس آمریکا همچون اردوگاه زندانیان است

افکار نیوز:هماکنون پلیس آمریکا تنها با یک تماس مسئولان مدارس ابتدایی، در صحنه حاضر شده و به خاطر خطاهای بسیار ناچیز این کودکان به آنها دستبد زده و این کودکان را در سراسر مدرسه به این حالت می گردانند تا تمامی دوستان آنها این کودکان دستبند زده شده را در این وضعیت ببینند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه تحلیلی " پایان رویاهای آمریکا "(the end of American dream)، برای مثال در یکی از همین روزها در ایالت " جرجیای " آمریکا، مسئولین یک مدرسه به مأموران پلیس تنها به دلیل آنکه یک دختر ۶ ساله گریه زاری کرده بود تماس گرفتند و سپس پلیس به او دستبند زد و او را به مرکز پلیس بردند و به جای آنکه مأموران پلیس از این عمل ظالمانه عذرخواهی کنند، از اقداماتی که افسر مربوطه این پرونده انجام داد دفاع کردند.

۱۰ مورد از اینگونه اقدامات پلیس آمریکا علیه کودکان در سراسر این کشور شامل موارد زیر می‌شود:

اخیراً در یک مدرسه ابتدایی در " بالتیمور "، مأموران پلیس سه دختر ۹ ساله و یک پسر ۸ ساله را به دلیل دعوا کردن با یکدیگر دستبند زدند و در تمامی مدرسه با همین وضعیت گرداندند و مأموران پلیس در دفاع از این اقدام مدعی شدند: صرفنظر از سن این کودکان، این سیاست ما است که وقتی مظنونی دستگیر می شود، دستبند زده شود و این برای امنیت مظنونین نیست بلکه برای حفظ امنیت افسران پلیس است.

در مورد دوم، در ایالت " کانکتیکات "، مأموران پلیس یک پسر ۱۰ ساله را فقط به دلیل آنکه با کفش خود به همکلاسی‌اش در اتوبوس مدرسه لگد زده بود، دستگیر کردند و به او دستبند زدند.

در مورد سوم، سال گذشته، یک پسر ۵ ساله در یک مدرسه دولتی در " استوکتون " کالیفرنیا توسط مأموران پلیس دستگیر شد و دستبند زده شد و تنها جرم او این بود که به یک افسر پلیس حمله کرده بود و این در حالی است که واقعاً یک کودک ۵ ساله تا چه اندازه می‌تواند به یک افسر پلیس لطمه وارد کند و نهایتا این پسر ۵ ساله را به بیمارستانی منتقل کردند و آزمایشات سلامت روان بر روی او انجام دادند.

در مورد بعدی یک دختر ۶ ساله بدلیل آنکه اجسام را پرتاب می‌کرد و با پرسنل مدرسه بدرفتاری می‌کرد و جیغ می‌کشید، توسط پلیس دستبند زده شد و برای انجام آزمایشاتی به بیمارستانی روانی منتقل شد.

در مورد پنجم از این اقدامات ظالمانه پلیس آمریکا، در ایالت " سن ماتیو " کالیفرنیا، حدود چندماه پیش یک دانش‌آموز ۷ ساله که در مدرسه استثنایی تحصیل می‌کند تنها به دلیل آنکه شیطنت می‌کرد توسط مأموران پلیس به صورتش اسپری فلفل پاشیده شد و سپس مأموران پلیس او را به بیمارستان روانی فرستادند تا آزمایش‌های سلامت روان بر روی او انجام شود.

در مورد ششم، در فلوریدا، یک دانش‌آموز ۱۱ ساله به دلیل آنکه یک چاقوی کره خوری پلاستیکی به مدرسه آورده بود، دستبند زده شده بود و به زندان فرستاده شد.

مورد هفتم به دختر ۱۲ ساله‌ای در تگزاس بازمی‌گردد که به دلیل خالی کردن دو شیشه عطر بر روی خود توسط پلیس دستگیر شد و رسماً به تخطی از قانون متهم شد.

مورد هشتم درباره یک پسر ۱۳ ساله در مدرسه دولتی در نیومکزیکو بود که اخیراً به دلیل آروغ زدن در کلاس، توسط پلیس دستگیر شد و در تمامی مدرسه گردانده شد و به مرکز بازداشت جوانان انتقال داده شد.

در مورد نهم، یک دختر ۱۲ ساله در مدرسه " فارست هیلز " نیویورک به دلیل آنکه روی میز خود نوشته بود " من دوستان خود ابی و فیت را دوست دارم " توسط پلیس دستگیر و دستبند زده شد و در مدرسه مقابل چشمان دوستانش گردانده شد.

مورد آخر نوجوانی است که در تگزاس در حین یک نزاع با دوستانش به سمت آنها شیر می‌ریخت و به جای آنکه قوانین برای او توضیح داده شود، دستگیر شد و به دادگاه فرستاده شد.

این پایگاه تحلیلی در پایان این گزارش اینگونه نتیجه گیری کرد که مدارس دولتی آمریکا به اردوگاه زندانیان تبدیل شده است.