تست هوش ترامپ لو رفت+ عکس

به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، مجری شبکه خبری فاکس نیوز روز یکشنبه بخشی از تست هوش رئیس جمهور آمریکا را لو داد. تستی که به ادعای ترامپ با وجود دشواری نتیجه شگفت آوری از آن کسب کرده است.

اخبار بین الملل- کریس والاس در مصاحبه با دونالد ترامپ بخشی از تست هوش اخیر او که بسیار نیز مورد مباهات رئیس جمهور آمریکا بوده، را فاش کرد. ترامپ در پاسخ به مجری شبکه محبوب خود از دشواری سوالات این آزمون سخن به میان آورد و گفت شما نمی‌توانید به بسیاری از آن سوالات پاسخ دهید.

با این حال مجری فاکس نیوز با اشاره به بخشی از این تست یادآرو شد که انجام آن چندان دشوار نبوده، تصویری به شما داده شد و از شما خواسته شد تا نوع آن را مشخص کنید و آن تصویر یک فیل بود. با این حال ترامپ با قطع صحبت‌های والاس، منکر چنین موضوعی شد. رئیس جمهور آمریکا گفت این‌ها همه تصورات غلط است. بله چند سوال اول آسان بود، اما شرط می‌بندم شما حتی نمی‌توانید به پنج سوال آخر پاسخ دهید. مجری فاکس نیوز بلافاصله گفت که یکی از آن سوالات این بود که از ۱۰۰ به صورت ۷ تا ۷ به پایین بشمارید.

تست هوش ترامپ لو رفت+ تصویر

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با رد اظهارات والاس تلاش کرد بر سختی تست هوش خود بیفزاید. ترامپ با کشیدن پای رقیب دموکرات خود به میان، گفت مطمئن هستم بایدن هم نمی‌تواند به این سوالات پاسخ دهد.

با وجود ادعا‌های ترامپ، روزنامه واشنگتن پست با استناد به اظهارات پزشکان و متخصصان گزارش داد تست هوش ترامپ احتمالا تست موسوم به ارزیابی شناختی مونترال (ام او سی آ) بوده که با هدف غربالگری بیماران مبتلا به اختلال شناختی و آلزایمر انجام می‌شود. این تست ده دقیقه زمان می‌برد و در آن فرد تصاویر را تشخیص می دهد، یک ساعت می‌کشد و برخی تمرینات مربوط به حافظه را انجام می‌دهد.

ترامپ اخیرا اعلام کرد: به تازگی در یک آزمون سنجش هوش شرکت کردم. در این آزمون نمره بسیار بالایی کسب کردم، به طوری که پزشکان تعجب کردند. رئیس جمهور آمریکا که همواره به بهانه‌های مختلف توانایی ذهنی بایدن را زیر سوال می‌برد یادآور شد حال باید جو بایدن نیز در این آزمون شرکت کند.