پشیمانی ترامپ از توئیت‌های جنجالی خود

دونالد ترامپ می‌گوید اغلب از توئیت‌ها و بازنشر توئیت‌هایی که انجام می‌دهد احساس پشیمانی می‌کند.

اخبار بین الملل- رئیس جمهور توئیت باز آمریکا روز جمعه در مصاحبه‌ای ضمن اعتراف به این موضوع گفت: در گذشته روال به این صورت بود که شما یک نامه می‌نوشتید و وقتی آن را خیلی خوب نمی‌دانستید، آن را روی میز خود می‌گذاشتید و فردا از اینکه آن را پست نکرده بودید، خوشحال بودید.

ترامپ در ادامه افزود: اما درباره توئیتر وضع بدین منوال نیست. من اغلب برای استفاده از حساب توئیتر خود مورد انتقاد قرار می‌گیرم. می‌دانید مشکل از کجاست از توئیت‌های من نیست، از بازتوئیت هایست که انجام می‌دهم. همیشه به توئیت‌هایی که در حساب شخصی خود به اشتراک می‌گذارد، دقت چندانی نمی‌کند.

او که ۸۴ میلیون نفر حساب توئیتری او را دنبال می‌کنند از توئیتر به عنوان یک ابزار پیام رسان قدرتمند یاد کرد و گفت: من از آن به عنوان ابزاری برای خنثی کردن اخبار جعلی استفاده می‌کنم.

اخبار جعلی عبارتی است که رئیس جمهور آمریکا برای توصیف پوشش انتقادی رسانه‌های مخالف خود بکار می‌برد.

رئیس جمهور آمریکا ید طولایی در انتشار توئیت‌های جنجالی و بحث برانگیز دارد و همواره توئیت‌های او واکنش‌های بسیاری را برمی انگیزد. ترامپ بشدت از تریبون توئیتر برای هدف قرار دادن مخالفان خود بهره می‌گیرد. تاکنون هیچ سیاستمدار و رئیس جمهوری در دنیا تا این اندازه از شبکه توئیتر برای ارسال پیام‌های سیاسی خود بهره نجسته است.