بایدن عروسک خیمه شب بازی ترامپ شد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سفر به مینه سوتا گفت: جو بایدن عروسک خیمه شب بازی جناح چپ افراط گرا است. اگر بایدن در انتخابات پیروز شود، آمریکا به کشوری مانند ونزوئلا تبدیل خواهد شد.

اخبار بین المللوی افزود: بایدن تلاش می‌کند مرز‌های ما را از بین ببرد و پلیس ما را نابود کند. او می‌خواهد فرزندان ما را شستشوی مغزی دهد، به قهرمانان کشور ما تهمت بزند و کشور ما را از منابع انرژی محروم کند.

ترامپ که در جمع محدودی صحبت می‌کرد افزود: شما همه مطالب را درباره انرژی می‌دانید. او مخالف استفاده از سوخت‌های فسیلی است. بایدن تلاش می‌کند متمم دوم قانون اساسی (آزادی حمل سلاح) را از بین ببرد. او می‌کوشد به حق زندگی آمریکایی‌ها حمله می‌کند و تلاش دارد آزادی آمریکایی‌ها را با فاشیسم چپ گرای افراطی جایگزین کند.

ترامپ ضمن آنکه رقیب خود را فاشیست خواند افزود: شما آن‌ها را می‌شناسید. آن‌ها چپ گرا‌های افراطی هستند و همه آن‌ها فاشیست اند. بله آن‌ها فاشیست هستند. برخی از آن‌ها و البته نه همه آن‌ها این گونه هستند و ما باید در انتخابات ماه نوامبر برنده شویم. شما مردم مینه سوتا اجازه نخواهید داد که بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود. شهروندان ما از کشور در برابر هرج و مرج و فساد و فروپاشی اقتصادی محافظت خواهند کرد.

ترامپ گفت: آیا شما نظرسنجی‌های شبکه سی. ان. ان را دیده اید که در یکی از آن‌ها میزان محبوبیت من را ۱۰ درصد اعلام کرده است. این قابل قبول نیست. آن‌ها با این اقدامات خود به جنگ ما می‌آیند، زیرا هیچ جناحی به اندازه ما مشتاق خدمت نبوده است.

وی افزود: پیش از آنکه ویروس چینی (ویروس کرونا) به سواحل ما برسد ما بزرگترین اقتصاد را در تاریخ ایجاد کردیم و هیچ مانندی در تاریخ برای آن وجود نداشت. ما همه کشور‌ها و از جمله چین را شکست دادیم. آن‌ها بدترین سال را در ۶۷ سال گذشته پشت سرگذاشتند. ما میلیارد‌ها دلار از راه وضع تعرفه‌ها از آن‌ها به دست آوردیم. ما از تعرفه‌ها به روشی درست استفاده کردیم. پیش از اقدامات من همه کشور‌ها در جهان از ما بهره برداری می‌کردند.