آینده‌ای در فلسطین نخواهید داشت

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که رژیم صهیونیستی باید فلسطین را ترک کند.

اخبار بین الملل- هنیه که امروز جمعه طی نشستی مردمی در بیروت لبنان سخنرانی می‌کرد، مقامات این رژیم را خطاب قرار داد و گفت: به دشمن از سرزمین لبنان مقاوم می‌گویم که شما در فلسطین آینده‌ای نخواهد داشت».

او با بیان اینکه جنایت‌های این رژیم در کشتار «صبرا و شتیلا » و سایر اردوگاه‌ها با گذشت زمان فراموش نخواهد شد، تأکید کرد که انتقام گروه‌های فلسطینی از صهیونیست‌ها جز با بازگشت فلسطینیان به سرزمین غصب شده آن‌ها و اخراج اشغال‌گران از همه اراضی فلسطین محقق نخواهد شد.

به گزارش شبکه المیادین لبنان، رئیس دفتر سیاسی حماس به نشست دیروز دبیران کل گروه‌های فلسطینی در غزه و کرانه باختری در بیروت و رام الله اشاره کرد و گفت که نشست دیروز اولویت‌های راهبردی این گروه‌ها را مشخص کرد و آن اینکه فلسطینی‌ها هرگز از حق بازگشت خود به خانه و کاشانه خود دست نخواهند کشید.

هنیه با بیان اینکه که حماس رژیم صهیونیستی را هرگز به رسمیت نخواهد شناخت، مقاومت مسلحانه را مهمترین راه آزادسازی فلسطین دانست و گفت که حماس در غزه، با سایر گروه‌ها در راستای آزادسازی غزه و کرانه باختری همکاری و تلاش دارد.

او به افزایش توانمندی موشکی حماس در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت که در سال ۲۰۱۴ برد موشک‌ها ۱۵ کیلومتر بود ولی الآن به تل‌آویو و فراتر از تل آویو برسد.

اسماعیل هنیه همچنین گفت که اقدامات صهیونیست‌ها در راستای «آرام و خنثی کردن» مردم فلسطین شکست خورده و چرا که آن‌ها نتوانسته ریشه مقاومت را در بین‌ آن‌ها بخشکانند.

او به مقاومت اسلامی در لبنان به دلیل پیروزی‌هایش در برابر اسرائیل و اینکه توانسته است در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶، «پوزه آن را به زمین بمالد»، درود فرستاد.