ترامپ: تنها یک حیوان می‌تواند به نظامیان کشته شده آمریکایی توهین کند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بار دیگر با رد گزارش اخیر نشریه آتلانتیک گفت تنها یک حیوان می‌تواند چنین چیزی را درباره سربازان کشته شده آمریکایی بر زبان بیاورد.

اخبار بین الملل- رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در جریان کنفرانسی خبری گفت فقط یک حیوان چنین چیز‌هایی را می‌گوید. ترامپ همچنین مقامات پنتاگون را هدف گرفت و گفت که آن‌ها می‌خواهند به جنگ ادامه دهند تا تولیدکنندگان اسلحه سود ببرند.

ترامپ بار دیگر ادعای پایان دادن به جنگ‌های بی پایان را مطرح کرد و افزود: متحدان عضو ناتو از جمله آلمان ما را غارت کردند. رئیس‌جمهور آمریکا گفت برخی‌ها دوست ندارند به خانه بیایند و برخی دیگر دوست دارند همچنان پول خرج کنند.

آتلانتیک اخیرا به نقل از چهار منبع آگاه گزارش داد ترامپ که نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات آتی ریاست جمهوری است و از گذشته خود در زمینه کمک به کهنه سربازان آمریکا سخن می‌گوید، تفنگداران دریایی مدفون شده در یک قبرستان آمریکایی را در نزدیکی پاریس «بازنده» خطاب کرده و از بازدید از آن قبرستان به دلیل آنکه در آن روز باران می‌باریده و او نگران خراب شدن مدل موهایش بوده امتناع کرده است.

ترامپ اما با رد این گزارش، خراب بودن بالگردش را دلیل نرفتن به گورستان نظامیان آمریکایی عنوان کرد و گفت «فکر کردن به اینکه من اظهارات منفی نسبت به ارتش و قهرمانان بیان می‌کنم، کاری که هیچ کس انجام نداده، کاملا دروغ است ... شرم آور است.»